6.07.2013

FINKJOLEN!




Endelig fikk jeg tatt noen fine bilder av finkjolen som ble brukt 17 mai. Jeg fikk ikke tatt særlig bilder av henne da, siden jeg var uheldig og mistet kameraet i gulvet. Det resulterte i en fastkilt autofokus. Heldigvis var det lett å fikse, og krisen var fort over.

 
 
 
I dag har Hannah vært på besøk i den barnehageavdeligen hun skal begynne i til høsten! Det nærmer seg nå, snart slutt på dager alene med mamma. Besøket gikk veldig fint og jenta er klar hun! Hun er jo vant med å være med å levere storebror. Da pleier det ikke ta lang tid før hun er inne i avdelingen for å finne noe å leke med!  Hun blir videre omringet av større jenter som gjerne vil hilse på! Ikke rart hun trives så godt, når hun får så mye oppmerksomhet.
  
 
 
 
Det kommer til å bli både rart men også litt godt når hun begynner! Jeg gleder meg litt til å komme skikkelig i gang i jobben igjen! Det er ikke helt det samme å jobbe i redusert stilling.
  
 

Det skal bli herlig med helg og vi skal bare kose oss. Her blir det både kassabilløp og vikingfestival. Følg med i morgen så viser jeg hvordan jeg lagde kragen til kjolen.
Ønsker alle en strålende helg!
 

2 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har og ei nydelig lita jente =) Har fått gode tips gjennom bloggen din, så jenta mi på13 mnd. har fått mange nye plagg. Fint at du viser t så mange ulike merker =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det er kjekt at bloggen gir inspirasjon! Det gjør den for min egen del og!:) Det er et enormt marked med forskjellige produsenter der ute. Jeg synes det er veldig gøy å prøve litt forskjellig!

      Slett