6.27.2013

JEG HAR SYDD SHORTS!


Det er travelt her hjemme for tida! Pappaen i huset holder på å lage terrasse og da blir det mye tid med barn og lite tid til annet!

I går klarte jeg allikevel å bli ferdig med min første egen designede shorts! I dag prøvde jeg den på og den satt kjempefint! Det er utrolig gøy å være bak symaskina igjen!

Jeg sitter her og titter etter stoffer og ser for meg plagg i all slags varianter. Det er godt vi snart skal avgårde til Oslo slik at jeg får tatt en tur i min favoritt stoffbutikken på Grønland. Der skal jeg se om jeg finner noen "råvarer" til flere kreasjoner.


Jeg la ut bilde med den blå halvstrikkede jakken på instagram i går! Jeg vil legge til her at det er min snille svigermor som strikker denne! Jeg selv klør i fingrene etter å ta frem strikkepinnene, men jeg har stadig et hekleteppe som gnager i samvittigheten! I dag er det kun ti lapper igjen!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar