8.05.2013

MeMini høst 13/14 favoritter

Her er MeMini AW 13/14 nyheter som snart er å få i butikken. 

Det første bilder er favoritter til Hannah. Både romperen (som jeg skal ha!) og den brune selebuksa kan brukes både til gutt og jente. De kommer begge i str 56-92.
Jeg liker så godt den beige fargen og har derfor tatt med den i flere plagg. Jakken til venstre er egentlig for store jenter og vil mest sannsynlig komme fra str 92. Jeg tenker å prøve denne på Hannah for å se om den kan gjøre seg som en lang modell. Shortsen med hjerte på rumpa og den blomstrete blusen, begge i en støvet rosa farge, er også veldig fine.

Når det gjelder Jonas har jeg lyst å bruke mer kortbukse med strømpebukser under i vinter. Jeg har derfor tatt med både shorts og nikkers.
Jeg er veldig glad i vest og tok derfor med den gråsorte med flettemønster. Den sennepsgule genseren og genseren med petrol og brune striper er begge helt nydelige. Jeg har også med en ribbestrikkede tights, noe jeg har lyst på flere av til ungene denne vinteren.


Til slutt har jeg tatt med litt yttertøy. Den mellombrune fargen er utrolig fin og den kan kombineres med all slags tilbehør. Det ble ingen MeMini vårjakke på oss, kanskje det blir en vintervariant i stede. 
 
Priser og størrelser er ikke oppdatert, men kommer nok etter hvert. Jeg ser frem til å få noen av disse plaggene i hus. Først skal vi nyte siste rest av sommeren. Det er morsomt å se, men jeg håper vi slipper å ta frem de varmeste klærne på en stund enda.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar