11.29.2013

Hvorfor ikke Vintage til jul


Trass!

Den kan frustrere og den kan sjarmere! Jenta mi er mere sta enn et esel som det heter. Allikevel er vilje er jo også bra! Jeg prøver å gi henne tid, men det ikke er like lett til tider. Om jeg smører meg med tålmodighet, går det bra!

Hannah er i en herlig alder nå! På tross av sine trass utbrudd, viser hun mer og mer av sitt sanne jeg! Vi har lagt grunnlaget og nå klarer hun mer og mer for hver dag.

Om litt over en måned fyller hun to år! Baby jenta mi har blitt stor.

På seg har hun et vintage skjørt kjøpt i Stockholm, og en vintage rutet bluse kjøpt via Etsy.

Om du har noe gammelt fint på lur, så hvorfor ikke bruke det til jul! Jeg drømmer om å se min snuppe i en av mine gamle kjoler!

Ønsker alle en fin helg!






2 kommentarer:

  1. Vilken fin kjol! Ska till Stockholm snart. Vad hette butiken du köpte den i?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror det ble køpt på Emmasus i Sødermalm :) God tur til Stockholm, det er en vakker by!

      Slett