11.23.2013

Juleantrekk fra Armer og Ben


Jeg har denne uken sittet å samlet bilder fra butikken Armer og Ben, og laget mine favoritt juleantrekk derfra. Armer og Ben har lenge vært en av mine favoritt butikker her til lands.

Tilfeldig vis viser det seg at denne butikken er nr. 2. i Charlott Pettersens julekalender hvor vi kan vinne gavekort. Jeg blir rent nødt å være med på den i morgen 24/11-13.

I dag har Jonas vært på sitt første teater stykke; Folk og røvere i Kardemommeby. Jeg hadde tatt han med tidligere hadde det ikke vært for at han er en av de aktive typene. Min lillebror har vært aktiv i teater siden han var 6 år, og barneteaterets juleforestilling er derfor en tradisjon. Det er en utrolig koselig måte å starte førjula på. Jonas satt fint i ro og storkoste seg.

Hovedgrunnen til at jeg startet med Armer og Ben når det gjelder juleantrekk, ligger i at jeg har falt hodestups for den blå jakken fra PAZ. Jeg drømmer om den og den tilhørende kysa.

Ta en titt i deres gode utvalg du også.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar