2.24.2014

Tenk om det hadde regnt strikkeklær

Nok en mandag er her og helga gikk litt for fort som alltid. Og det på tross av øsende pøsende regnvær og de begrensningene det gir.

Barna blir rastløse av mye innetid. Slikt hufsevær får me til å lengte enda mere mot våren. Det eneste positive med det er at man kan få lurt inn noen flere omganger i strikketøyet.

Jeg skrev på instagram i dag at jeg skulle ønske det hadde regnet rillestrikk til Jonas. Hannah har etterhvert godt utvalg av strikkede klær og jeg skulle gjerne sitt at det hadde vært likt for storebror.

Me det er nå en gang slik at det går fortere å strikke til de små. Det hjelper også på at snuppa vokser sakte og er litt liten for aldere. Da passer alt litt lenger.

Jonas derimot er straks på veg inn i str 110 og trenger derfor endel nytt denne våren. Forhåpentlig blir det da også nye strikkede plagg!

På seg har Jonas rillejakken som jeg har vist mange ganger før. (oppskrift her)

T-skjorten ble med hjem fra Amsterdam i fjor og er fra flagship butikken til Imps and Elfs. Den kunne ikke hatt et mere passende utrykk idet regnet banker på ruta. Grønnfargen er godt representert i sommer og jeg liker spesielt godt kombinasjonen med den og lys grå.
Lampen og wallstickeren er fra Ferm Living.

Et lyspunkt i det grå var da jeg på lørdagen fikk et lite vårtegn i postkassen, hva bedre enn fin fine nyheter fra Min Lille Skatt. Følg meg gjerne på instagram @morsinehjerter om du vil ha en sniktitt.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar