3.22.2014

Rock and roll til gutt fra Alba baby


Jeg stjeler enda et sitat fra Instagram- eren PANDA_mr; "jeg eier ingen skam og viser de samme plaggene gang på gang. I mine øyne er et plagg man stadig vender tilbake til, det plagget man virkelig ønsker å ha.

Alba Baby har mye fint i vårens kolleksjon, og da spesielt til gutt. Jeg har lett etter den perfekte brun og hvitstripete genseren i flere år, og endelig er den her.

Jonas som er en tøffing om dagen (gjerne litt vel tøff noen ganger). Men slikt hører vel alderen til! Han spiller elektrisk gitar (luftgitar) mens mamma ønsker at han er mere på Banjo nivå. Det er ingen tvil i at han rocker genseren sammen med favorittjakken og den nye brune strikkelua!

Genseren fra Alba Baby er fin i størrelse, myk i stoffet og holder seg fint etter vask. Du får kjøpt den hos Min Lille Skatt.
Jeg ønsker flere brune klær til Jonas. Som du ser er garnet allerede på plass!

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar