5.11.2014

- Mai fine barn

Nok en aktiv helg er over og vi går inn i den travle 17 mai uka. Bunad skjorte stryking, baking, sølvpussing og litt stress handling hører jo til. Jeg håper vi har en finværsdag til gode, slik at vi kan nyte festdagen på sitt beste.

Jonas har på seg klær i avslappet 17 mai stil. For de som ikke tenker på dress eller bunad, er genseren fra Marmar et godt alternativ for de eldre guttene. Den er like fin til korte, så til lange bukser. Jeg selv, vil nok aldri tatt i bruk jeans 17 mai, men buksa fra Alba babyer en stor favoritt og vi bruker den så mye vi kan ellers. 

Hannah har på seg sin fine rillejakke i dus blå (Lene Holme Samsøe babystrik på pinne3), brun strikket shorts (etter gammel oppskrift), tunika fra Poppy rose og sandaler fra Angulus.


17 mai antrekket her i huset blir strikket drakt til Jonas. Hannah skal ha bunaden jeg brukte da jeg var liten, laget av min bestemor. Forhåpentlig vis henger alt klart torsdags kveld, slik at jeg dagen før dagen kan lene meg tilbake å unngå 17 mai panikken!
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar