8.15.2013

Prikken i vannkanten

Det er travle tider her hos oss for tiden!
Hannah har hatt to dager i barnehagen og det har gått noe lunde som forventet. Det ble en tårevåt farvell da jeg gikk fra henne i dag. Huff, det gjør alltid like vondt i mamma hjertet de avskjedene der. Heldigvis fikk jeg telefon 30 min senere om at det gikk fint og at hun hadde sluttet å gråte etter 5 min.
 
 Så nå er vi altså i gang! Hverdagen er straks over oss. Jeg er litt spent på hvordan den vil bli!


På seg har Hannah et nydelig skjørt fra Zara kjøpt for 79 kr på salg. Toppen er også et salgsfunn og kostet 49 kr hos Cubus.

Tips fra meg!
Skjørt og shorts kan godt være litt store i høst/vinter. Finner du noe fin på salg som er en størrelse og to opp, men har regulerbart liv, kan du bruke det både nå og til neste sommer!




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar