8.18.2013

Den perfekte helge turen


Det har vært en hektisk arbeidshelg! Godt er det at jeg går en roligere uke i møte. Innimellom arbeidsøktene er det kreativiteten som har fått råde. Jeg har prøvd ut min splitter nye symaskin. Det har resultert i en baggy guttebukse til Jonas og en harems bukse til snuppa. Ny symaskin gir mersmak, og flere barneklær skal det bli! Jeg har nemlig en hel haug av stoff som jeg kjøpte da vi var i Oslo i sommer.

Når jeg snakker om ferieturen vår, passer det godt å vise frem noen flere bilder derfra. Vi var ikke i tvil om hva vi skulle gjøre første dag i Oslo. Det var ingen Karl Johan eller Aker brygge! Vi tok banen opp til Nydalen, og trasket nedover langs Akerselven. Dette var vår faste helgetur da vi bodde der for to år siden. Jeg er så glad i den ruta og savner tigerstaden her jeg sitter!

På seg har Jonas lue fra Name it, Genser fra FUB, shorts sydd av meg og kretasandalene





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar