3.07.2014

En herlig strikkemorgen helt for meg selv


I dag har jeg friii!

Jeg har nå benyttet morgentimene til strikkerier og kaffekos mens God morgen Norge har stått på i bekgrunnen. Kan det bli bedre.

Dagen skal brukes effektivt, så da gjelder det å ligge unna de store tidsfellene. En morgenstunda for seg selv er dog en god oppladning for den litt kjedelige rydde og vaskejobbensom står som neste "To do" lista.

Jonas har på seg strikkejakke i Lerke garn fra Dahle. Buksa er fra Gro Company og det finnes nå en blå versjon her. Hatten er kjøpt på Etsy, og sandalene er av merket Arauto Rap.

Hannah har på seg strikkejakken i hullmønster som vi er så glade i! (Oppskrift 24704 her). Kjole fra Poppy Rose, knestrømper fra lacoquetakids og bruneskinn Mary Janes fra Bisgaard. Bloomeren er sydd av meg.

Anngående Poppy Rose, så  går jeg her og tripper og venter spent på at nyhetene skal komme i butikken. Jeg har falt hodestups for disse plaggene! Spesielt siden det passer så godt å kombinere dem med stikkeklær.

Heldigvis er nyhetene rett rundt hjørne og ventes snarlig inn hos Min LilleSkatt.





6 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder :) Gleder meg til å komme til varmere strøk å få tatt slike bilder jeg også, selv om det er lenge til juni :O Nydelig ihvertfall <3 Vi er også flere som gleder oss til Poppy rose <3 iiik

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Malin.

      Takk for det. Ja, jeg savner varmen her jeg sitter. Godt vi har en tur til i løpet av sommeren!! :)

      Slett
  2. Nydelige plagg og kjempe flotte bilder.

    SvarSlett
  3. Det hørtes ut som en perfekt start på dagen! Ingenting er bedre enn en rolig morgen med strikking, før man setter igang med de mer kjedelige gjøremålene! Fins det noen oppskrift på bloomeren til jenta di, eller er den av eget hode? Fin passform på den :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Åse. Bloomeren er nok sydd fra frihånd. Eller, retter sagt har jeg målt opp etter en bukse som passet! Vet at stoff og stil har en fin oppskrift på en bloomer!:)

      Slett