5.25.2014

Søtnos i grønn strikket drakt

En rolig og produktiv helg er snart over. Jeg kan lene meg godt tilbake og er svært fornøyd med dagen aktiviteter. Det føles så godt når man endelig har kommet i mål med vår oppryddinga.

Strikking er så mangt! 
Det kan være husmorens yoga, husmorens hobby eller husmorens produktivitet. Her i huset det er det avslapping og glede over egenproduksjon.! Strikkedilla lenge leve!

Jeg har den siste tiden avansert i strikketeknikker og har rukket å komme meg over på den komfortable siden i læringskurven. Det er deilig å føle at jeg mestrer og selvfølgelig se at tida blir til små plagg. Om du ikke føler deg så flink enda, så ikke gi opp! 


Jeg har strikket denne grønne buksedressen til Hannah. Inspirert av en gammel oppskrift fra 1956. Blusen hadde jeg med hjem fra Paris, blondesokkene er fra Zara og skoene fra Bisgaard. Hannah leker seg med den søte kanindukken fra Metoo.


Leke_baby_jente_gutt_grønn_fin_kul_rosa

Gammel_dags_salg_

Dikkevogn_strå_tøffler

7 kommentarer:

  1. Den var virkelig søt :) Flink du :) Jeg er også en grønt-elsker :) Klem

    SvarSlett
  2. Superfin jente i nydelige klær som alltid! Har du kjøpt dukken her til lands? Den var jo så søt da :)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Datteren din er helt skjønn og klærne nydelige. Du er såååå flink på styling og foto :) hilsen Iren (insta: byiaa)

    SvarSlett