10.22.2013

Den perfekte ulla til barn


Vi fikk vårt første FUB plagg i hus ved påsketider i år. Jeg hadde lenge tittet på disse litt minimalistiske, men svært så lekre klærne. Og da jeg var heldig å vinne et gavekort fra en nettbutikk, tenkte jeg at det var en gylden mulighet til å prøve det ut. Fra føste "touch" var jeg hektet!

Ulla til FUB er i en klasse for seg selv! Du finner knapt en mykere genser enn den Jonas har på seg under! I løpet av vinteren har jeg store planer om å vise hvor god en investering FUB kan være. Disse plaggene er tidløse, unisex og kan brukes til hverdags og fest. Genseren samt mye annet FUB er å få kjøpt hos Markus og Molly.

Ellers har Jonas på seg en ny favoritt bukse fra Kids on the Moon. Denne buksa som er en slags baggy leggings/haremsbukse og er utrolig tøff på. Buksene kan du kjøpe hos Min Lille Skatt.

Knestrømpe i ull er fra Cos og på hode har han hatten fra Cthmini.

Til slutt et lite hjertesukk til alle mødre der ute!
Klipp neglene til ungene deres! Jonas ser for tiden ut som om han har vært i "krigen". Det var ikke nok med det ene merket under øyet, i dag kom han for sikkerhets skyld hjem med to kloremerker til på samme side! Det kan gå hardt for seg i barnehagen.

 




4 kommentarer:

  1. Hvilken str har han i buksene? Ser det er 2 eller 4 år... mi jente bruker 2-3 år, men jeg vil at den skal være slik hans er, litt baggy :O

    SvarSlett
    Svar
    1. Buksa ei i str 4 år! Den var ikke veldig stor i str, så hun kan sikkert ha 4:)

      Slett
  2. nydelig gutt :-) fub kleda er kjempegode! har nikkers haremsbuksa..veldig tøff. Lomma dett en del ut, sikkert pga bleien. Tenkte ordne det med et sting. Hvilken butikk selger dei coz sokkane?
    Mvh Monica :-)

    SvarSlett
  3. Etter hva jeg vet så har cos kun butikker i større byer! Jeg kjøpte dem i Stockholm!

    SvarSlett