5.29.2014

Strikket kåpe og Mini a ture

Årets Mini a ture jakke er lys brun her hos oss! Jeg har virkelig slått meg på brunt og grått den siste tiden. Det er nok ikke helt tilfeldig siden de varme fargene er Jonas sine rette toner. Dette er en kombinasjon vi vil se mye av fremover. 

Jeg har tidligere skrevet om Mini a ture jakkene og da delt min begeistring for anorakken med dere.  
Jonas har to jakker i år, noe jeg har funnet ut at er svært praktisk. En mørk blå jakke fra Mini Rodini og overtrekks bukse  til litt røffere lek i gata og i barnehagen, og Mini a ture jakken til anledninger som ikke inneholder sand og sørpe.


Jeg leter fortvilet etter en nøytral jakke til Hannah, men finner den ikke. Godt er det at snille svigermor har strikket en dobbeltspent kåpe til henne. Skjørtet er strikket av meg etter oppskrift i strikk til smårollinger. Lua er av egen oppskrift. Det prikkete skjerfet er fra Memini.









1 kommentar:

  1. Fantastisk nydelig sett til jenta di! Vet du hvor man finner oppskriften til jakken? Bare digger converse til barn! :)

    SvarSlett