5.30.2013

BLOMSTRENDE MeMini

 
Shortsen og jakken fra MeMini, innkjøpt tidlig i vår, er en av sommerens favoritter. Har vi et antrekk vi er ekstra fornøyd med, bruker vi det ofte. Jeg viser det derfor frem en gang til! 
 
 
 
Jeg var litt i tvil da jeg tenkte på å kjøpe den gule jakken. Jeg har faktisk aldri vært noe særlig glad i gul. Jeg ble derfor overasket over at Hannah passe fargen så godt. Det fikk meg til å få øynene opp for det gule, og det har blitt flere gule plagg etterpå.
 
 
 
Varmen kom plutselig og vi nyter dagene ute. Et av målene for sommeren er å få et fint bilde av Hannah med blomsterkrans på hode! Det blir nok en utfordring, for lett skal det ikke være. Hun tar den av så snart den kommer på. Heldigvis er jeg tålmodig og gir ikke opp med det første.
 
 
 

 
Jonas har funnet ut at han kan plukke blomster til meg. Jeg har aldri fått så mange buketter på kort tid som nå! Jeg blir like glad hver gang og finner frem en liten vase å sette dem i! Bakdelen med løvetannen er at den setter flekker på klær. Det har jeg allerede gått med en bukse, en t-skjorte og den fine MiniaTure jakken fra forrige innlegg.
 
Jeg Googlet derfor "Hvordan fjerne løvetannflekker" og fant et forum hvor erfarne og ivrige mammaer diskuterte temaet.
Plan A blir Vanich (hadde tatt dette på før jeg leste i forumet)
Plan B blir Biotex enzym spray.
Plan C Glyserol.

Ellers var det noen som hadde fått bort løvetann med neglelakkfjerner og desinfeksjonsservietter.

Jeg skal komme tilbake med hva som virker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar