6.03.2013

I LOVE MarMar PUSLE DOTTY






































Jeg skrev et lite innlegg her for litt siden om min forelskelse i MarMar sine pusle shortser. Jeg klarte ikke la være å kjøpe favoritten! Pusle Dotty shortsen passet like godt til vår Petit Louie jakke (fra Amsterdam), som jeg hadde trodd! Shortsen som er en sommerdrøm kan like godt bli med i høstgarderoben hvis en tar strømpebukser under. Den er rett og slett en god investering

Jeg kjøpte shortsen fra butikken nord DESIGN. En utrolig fin butikk som fører både interiør og klær. Jeg hadde planlagt dette innlegget, og merker at tilfeldighetene er små. Den flinke barnemote bloggeren Chalotte Pettersen har nemlig en konkurranse fra samme plass i dag. Der kan du vinne et valgfritt plagg fra butikken. nord DESIGN har et veldig bra utvalg av fine plagg, det ble lett for meg å skrive ned hva vi ønsker oss.



























Blusen som Hannah har på seg er også vist i tidligere innlegg. Den er en av mine Etsy funn og dama som har laget den har mere på lager kan du si. Hun har en butikk som heter Os estornihos og her er det et utrolig bar utvalg av søte skatter. Jeg har minst tre ting fra butikken på ønskelista mi! Jeg anbefaler deg absolutt å sjekke den ut. Med i pakken fra Portugal var også en søt hårklemme som ekstra gave. Dama gir god service kan du si!

Nå skal jeg prøve å trekke meg vekk fra pcen og være litt husmor. Hannah sover og jeg får prøve å benytte tiden godt! Tenk å kunne møte kvelden med et rent hus! Det frister ikke mye å vaske, men det er deilig når det er gjort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar