2.15.2014

Mens vi venter på sommeren


Lørdagskvelden er her og vi har nettopp funnet sofaen etter en deilig biffmiddag for to.

Det er et stadig så trist vær utenfor, og det er derfor gledelig å kunne dele litt sommer med dere. Jeg knipset svært så mange bilder da vi var på tur, og her starter jeg med “de første på filmen”.

Jonas som har vært på sydenferie opp til flere ganger, husker etter hvert hva det innebærer og hadde derfor gledet seg lenge før vi dro. Det var derfor en ivrig gutt som dro ut på oppdagelsesferd den første morgenen.

Men temperatur fra 19-25 grader var det greit å starte dagen med en lett genser. Hvit og gule er godt representert denne våren og sommeren, som genserenfra FUB her.

Buksene er en av våre favoritter fra Gro Company. Jonas har strekt seg i løpet av vinteren og buksen har blitt for kort. Men jeg fortviler ikke siden den passer perfekt som shorts. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte flere av disse Gro buksene da de var på salg tidlig i januar. De har virkelig gitt valuta for pengene.

Sandalene er fra Arauto RAP og kjøpt på salg her.






4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, det var så godt! Skulle ønske ommeren var nærmere!

      Slett
  2. Så utrulig herlig:)savner virkelig sol og varme!
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var utrolig godt med en tur nå! Anbefales!:)

      Slett