10.30.2013

Høstkolleksjonen til Kids on the Moon


For noen uker siden mottok butikken Min Lille Skatt en ny ladning fra Polske Kids on the Moon.

Høstkolleksjonen deres er ikke stor, men den trenger ikke være det når innholdet er så bra!

Kids on the Moon klærne er laget i supermyk bomullskvalitet. Jeg har knapt kjent mykere plagg enn Cloud t-skjorta til Jonas. Søndag hadde jeg tenkt å knipse noen bilder av han i denne. Men typisk nok klarte han å søle seg ut under frokosten.

Vi har allerede sikret oss noen av godbitene under. Hadde Hannah vært litt større, hadde det garantert vært enda flere plagg i skapet. For de fleste klærne starter i str 92.

Det er litt trist siden jeg så gjerne skulle sitt henne løpende rundt i en Missmist kjole! Den er garantert en av høstens søteste kjoler.

Ta en tur innom å se hva Min lille skatt å se hva hun har i hyllene. Om du melder deg opp til nyhetsbrev kan du frem til 1/11-2013 vinn et gavekort på 1000 kr.
Hvem hadde nå ikke likt en slik førjulsgave!

 

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar