10.28.2013

Ut på tur i nye vinterklær




Vi var ut på tur i et heller grått og trist høstvær!

Det er fremdeles litt blader som henger på trærne, alle har ikke blåst bort enda. Høsten på Vestlandet er litt kortere på den måten. Vi får ikke det nydelige fargespillet som finnes på Østlandet. Her sitter vi heller igjen med mer regn og vind. Det er ikke akkurat rettferdig!

Det passet fint at jeg hadde tenkt å vise frem bilder av Jonas i sitt nye vintertøy. Jakken fra Mini Rodini er nemlig et av dagens tilbud i nettbutikken Markus og Molly!

Den gule strikkeluen har jeg vist før. Etter en regnfull dag i barnehagen har den nok blitt litt for stor. Det er godt at svigermor holder på med en til.

Jonas nå også skodd for vinteren. Årets vintersko er fra Angulus. Jeg kjører det samme merket til begge barna i år. Jeg hadde vintersko i skinn til Jonas i fjor også. De holdt hele vinteren og jeg var meget fornøyd med dem. Det som er ekstra fint med skinnsko, er at man da også har et par til litt finere klær.

Jonas er strålende fornøyd med skoene og mener de er ekte brannmannsko!


 
 
 


 


 

1 kommentar:

  1. Ser i hvertfall ut som dere klarer å få det beste ut av høsten her på vestlandet :) Nydelige bilder av leken på broen!

    SvarSlett