1.19.2014

Et lite trass troll i strikket rillejakke





Hvis trassalderen hadde lagd fartsstriper, hadde det vært stripet hos oss for tiden. Det passer derfor bra at evighetsprosjektet mitt, en rillestrikket stripejakke endelig er ferdig!

Hannah er ei jente med bein i nesa, og litt vilje er en god egenskap. Men for mor og far kan det være en tålmodighets test av de vanskelige. Forhandle, forhandle og forhandle. Et lite utålmodig øyeblikk, og den neste tiden er et mareritt. Heldigvis er trassalderen en forbigående fase.

Denne gang er det altså jeg som har strikket! Jeg har laget jakken ut av fri fantasi, og har dessverre ikke skrevet ned hva jeg har gjort underveis. Den fine kaninen og vuggen er fra Maileg og var en av Hannahs 2 års gaver. Kjolen ifargen "nude" er fra Poppy Rose.

Jeg vet at Min lille skatt får inn flere plagg fra Poppy rose i denne fargen denne våren. Gjett om jeg gleder meg!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar