7.14.2014

Den struttende sommerkjolen

Tilbake i min egen sofa etter 14 dager på reisefot. Jeg er ganske sikker på at jeg nå har hatt min ut av lands kvote for i år. 

Det er nå alltid like herlig å komme hjem til sitt eget! Det er litt rart at huset alltid virker litt større de første timene man er hjemme. 

Vi har vært  på tur i Puerto Rico Gran Canaria og nytt fine sommerdager. For dere som ikke har vært der, her er det mye trapper.

Jonas har på seg brun hatt fra Unika  i Stockholm (CTHmini), hvit bestefarstrøye  og beige shorts fra MarMar og brune sandaler fra Arauto RAP. Hannah har på seg nydelig topp fra Poppy Rose (det finnes fremdeles noen igjen på salg her), struttende tyllskjørt fra Memini. Jeg ble svært så fornøyd med sommerfølelsen disse plaggene gav hverander. strikkejakken er fra fjorårets sommerkolleksjon hos Polarnopyret og de brune Mary Janes skoene er fra Bisgaard.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar