3.13.2014

"Må ha" til gutten denne sommeren


Sykdom er stikkordet denne uka.
Hvem har nå ikke hatt magesjau denne vinteren? Jeg føler stadig jeg hører om de som har hatt det både to og tre ganger. Denne gang var det Jonas sin tur, og forhåpentligvis stopper det der!

Med sykdom kommer dårlig nattesøvn og en sliten mamma. Så om det ble en forkortet uke, med en "hjemme med sykt barn" fra jobb, er helgen allikevel godt velkommen i morgen.

Jeg drømmer meg fremdeles tilbake til sommeren her jeg stter. Denne gang er det tips til sommerklær til gutt!

Her er lista over noe av det som trengs denne vår og sommeren:

  • 1. Knappstolpe. Skjorte, t-skjorter og gensere, strikke gensere!  Jeg kan ikke få nok     knapper!
  • 2. En tøff hatt eller tre! Jeg veter på en fra Okker-Gokker
  • 3. Fine sjal/tørkler.
  • 4. Strikket shorts og nikkers
  • 5. Sandaler
  • 6. Knestrømper
  • 7. Converse sko
  • 8. Lette cardigan jakker
  • 9. Strikkede luer i ull/bomull
  • 10. Fin vårjakke





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar