9.03.2013

Enda en franskmann


 
Det begynner å komme en del nytt i butikkene rundtom nå! Jeg har selv ventet litt med å anskaffe høst nyheter til barna! Vi skal nemlig snart til Stockholm og jeg vil vente å se hva jeg finner der.

Jeg holder meg til de franske for tiden! Sjekk ut disse herlige klærne fra Bonton! Jeg elsker strikk, søte bluser, krager, strutteskjørt og sjal. Disse har alt, og det i de lekreste farger og kombinasjoner. Er du i tvil om hvordan man matcher, stjel noen ideer!

En Norsk butikk som fører dette merke er Barn i gata!  Det er trist at butikken ikke er på nett.For bak denne butikken er det noen med god smak! Sjekk ut bloggen eller siden deres på facebook.

Skulle ønske det var kortere vei til Sandnes!







2 kommentarer:

  1. Jeg er veldig glad for at jeg bare bor 15 min kjøretur unna Sandnes, jeg ELSKER Barn i gata! Fantastisk butikk :)

    SvarSlett
  2. Du er heldig da Britt Lise! Skulle ønske det var en butikk med det innholdet på denne siden av fjorden! :)

    SvarSlett