9.01.2013

På tur med vinterjakke og ballong



Dagen i dag har vært en laaang! Begge barna er syke og det setter sine begrensinger. Det har blitt mye tid foran tv-en. Karsten og Petra, Kaptein sabeltann og mye mere.

Veldig typisk at ungene blir syke dagen før jeg skal over i min nye stilling på jobb! Det er godt de har den snilleste pappaen som har mulighet til å være hjemme.

Dagen i går var bedre. Vi tok formiddagsturen til Haugesund sentrum. Der gikk vi slalåm gjennom de forskjellige valg stasjonene. Ungene syntes det var helt topp de og nødt godene av alle reklame effektene. De lyste opp hver gang de fikk ballonger, vafler, pannekaker og drops!

Siden temperaturen her vest har blitt betraktelig lavere, benyttet jeg anledningen til å prøve vinterens Wheat anorakk. Denne ble kjøpt på et supersalg i januar og har ligget og ventet i skapet. Etter hva jeg kan se så har ikke danskene denne type jakke i årets kolleksjon. Skulle du gå å ønske en slik en er utvalget hos storebror Mini a ture mye større! Buksen i kamel har jeg selv sydd, og de passer i mine øyne perfekt til den blå jakka.

Vi en koselig bytur.

Jonas som ikke ante noe om ballongens propaganda, travet rundt med den og var strålene fornøyd!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar