8.30.2013

Den siste sommerdagen


Helgen er her igjen og jeg kan med glede fortelle at mine dager med arbeidshelger er over. Jeg har fått ny jobb som fagansvarlig sykepleier, noe som betyr dagjobbing!

I ettermiddag var vi ute og nøt den siste sommerdagen. Hannah fikk prøve den fine nye boble cardiganen sin. Den er strikket av en dame fra Latvia og kom i posten tidligere i uka. Vil du se hva annet denne damen lager, tar du en titt i butikken hennes på Etsy.

Jeg er veldig fornøyd med jakken, den er i 100% ull, etter forespørsel fra meg. I butikken er ett stort utvalg av jakker og luer med bobler. Disse er flerfarget, men vil du heller ha en ensfarget en, er det bare å spørre henne. Jeg anbefaler absolutt å ta en titt!

En god helg til dere alle!




 

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny jobb og dagjobbing! Er nok å foretrekke med to aktive smårollinger i huset =)
    Og supersøt butikk på etsy- den grå klaffluen med bobler på <3 !

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk "Min lille skatt" . Det blir en overgang nå i strten! De luene er super søte!:)

      Slett