10.17.2013

Søteste selebuksa fra Memini

Nok en travel uke her hos oss! Jeg går rundt med følelsen at jeg ikke kommer over noe for tida! Selv om jeg er alt for sen i seng om kvelden, får jeg ikke gjord det jeg skal. Heldigvis er samvittigheten litt bedre når huset endelig er vasket i dag!

I morgen er det helg igjen, og jeg ser frem til litt tid sammen med ungene. Det er en stor overgang å jobbe 100% dag, med tanke på hvor mye jeg får sett dem.

Ei lita Hannah i nydelig Memini bukse! En av favorittene fra høstkolleksjonen. Buksa som har navnet Mikal pant er gjerne en guttebukse. Men sammen med Bibbi body blir den like fin til jente. Ei selebukse i ull er perfekt om man bruker en bomull body. Jeg er da sikker på at jenta holder seg god og varm.






 

2 kommentarer:

  1. Den er NYDELIG og en definitiv favoritt her i heimen:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Den vil bli godt brukt her hos oss!!

      Slett