9.20.2013

Årets ullundertøy

Er det bare meg, eller er årets ullundertøy til å gråte av! Jeg som er svært glad i ull til barna, finner lite som frister. Da snakker jeg ikke om det hjemme strikkede eller de fineste ullplaggene fra FUB, Mole og Memini, men om basis plaggene.

Til Jonas har jeg heldigvis noe liggende, det er verre med snuppa! Jeg må virkelig begynne å tenke utenfor boksen her, for det er ikke mange plagg å finne i de fargene jeg liker. Hovedproblemet er nok meg som er for kresen! Jeg finner nok ut av noe til slutt og planen er å gå for nøytrale farger.

Under kan du se en gutt i ull fra topp til tå! Jeg kom over den grå jakken på Cos i Stockholm. En slik jakke gir mersmak! Det samme gjør knestrømpene som også er fra Cos. Sammen med t-skjorte fra Calavi, sort ull/bomull tights fra Joha og hatt fra CTH mini (hadde blitt hjemme) er dette et supert barnehageantrekk.

Jeg gleder meg så til å få noen fine leggvarmere fra guttestrikkeboka! Et supert tilbehør for å pynte litt opp!

I morgen skal vi på åpen brannstasjon og jeg har en gutt som har gledet seg i ett år! Det kan ikke bli annet en suksess!

Ønsker alle en strålende helg!



 

4 kommentarer:

  1. Har du sett årets name it ull? har kjøpt ullgenser i grå og svart,bestefarsgenser. Lindex har ensfarga lys grå ull genser å stilongs. Cubus hadde ensfarga hvit før vertfall. Har sjølv lyst på ullundertøy fra optimist of norway.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips! Den bestefars trøya fra name it er fin, kanskje jeg skal kjøpe den. Jeg er glad i de grå tom og trine trøyene fra sparkjøp! Er utrolig bra kvalitet på de og de passer til alt. Savner noen i enkle striper, hvit-marine, hvit-sort og brun! De er så mye skrikende farger og med rare farger på sømmene! :)

      Slett