10.13.2013

Ut på tur i nye strikkeklær og lue fra Poppy Rose

Vi la ut på tur i dag morges!

Med oss hadde vi kun en liten jente. Utrolig hvor stor forskjell det er å ha med kun ett barn på tur.

Vært var perfekt til å ta den fine stien vest mot havet her i Haugesund. Sola strålte og det var minimalt med vind, så da fikk vi en anledning til å vise frem litt strikkrklær!

Det ble en liten sniktitt på vår nye favoritt genser,  matrostgenseren fra Den store guttestrikke boka. Kragen bare ville opp og utfor den dobbelspendte dressen, og jeg tenkte da, ja hvorfor ikke! Genseren har vi lagd vår egen lille vri på! Jeg skal vise den i sin prakt når jeg har rette tilbehøret klart!  På hode hadde Hannah et av høstens garantert fineste tilbehør! Nydelig kyse i Liberty print fra Danske Poppy Rose.

Kysa er å få kjøpt hos Min Lille Skatt!


 




 
 

 

 
 

5 kommentarer:

  1. Utrolig nydelig jente i veldig fine klær��

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se genseren. Nydelig farge. Hvilket garn har du brukt?

    Frida

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Frida!

      Genseren er i mini alpakka! Er utrolig fornøyd med den, og satser på å få vist bildene i løpet av uka!!

      Slett
  3. Hei! Kvar kan eg finne oppskrifta på denne vakre dobbelspente dressen du har strikka?? Flott og inspirerande side du har ;)

    SvarSlett