3.25.2014

Fin i heklet kjole i "solskinns dalen"

Det er ikke ofte jeg lurer meg med her i bloggen, men denne gang kan du se et lite snav av meg.
Etter en herlig vårdag, ser jeg tilbake på flere solskinnsbilder. Kan de bli bedre enn glade barn i lek mellom palmetrær.
Tilbake i hverdagen er en sliten mamma som får all for lite søvn for tiden. Ungene er forkjøla og nettene resulterer som oftest i minst et barn som ligger å sparker rundt i sengen min. Takk og lov for lysere morgener som gjør det enklere å stå opp
Kjolen Hannah har på seg ble kjøpt på et marked i Puerto Rico. Helt nydelig spør du meg. En fin fin kombinasjon av hekling og stoff. Den sitrongule fargen er sommerlig og passer perfekt til vår strikkede gule shorts. Lignende kjoler finnes mønsterhefte her og her.
Når det gjelder shortsen har jjeg lovet dere lesere oppskrift på den. Det tar litt tid, men innlegget er heller ikke langt borte
Sandalene Hannah har på seg er fra Zara og knestrømper fra Lacoqueta.

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar