3.24.2013

En liten kylling

 
 
 
 
En liten kylling i egget lå. Den banket, banket og banket på. "Her er det trangt jeg vil ut gå"
 
Et godt eksempel på hvordan Hannah har det for tiden. Hun peker ut vinduene,prøver å kommunisere, henter skoene sine, prøver å ta på seg klær. Stakkar liten som hun vil ut!
Og sola skinner, men det er fremdles like kaldt! Da blir ikke lufteturene lange.
 
 
 

Sangen over har vært flittig sunget hos oss rundt påske de siste årene. I fjor var det mye knakking i vegg og på bord. Påskekyllingen som stod på kjøkkenbordet kom ut av egget støtt og stadig! Jeg prøver å pynte litt til høytidene, så ungene skal se symbolene vi bruker. Ekstra stas er det med de søte og sjarmerende overraskelsene som kommer med hjem fra barnehagen.
 

 
Se på den fine påskekyllingen min!
Her er hun pyntet i Memini cream cardigan, og Memini Miranda bloomer. Under jakken har hun en fin singlettbody i offwhite og strømpebukse i lys gult fra H&M. Gult er jo en av vårens store farger i moteverden. Det passer jo godt i disse påsketider siden gult er den folkelige påske fargen.
 
 
 
 
 
 
Påsken er i gang og godtegilde kan begynne. For min del blir det tomt påskegg i år. Disse ekstra permisjonskiloene sitter enda godt fast, og jeg har derfor hatt godtestopp siden nyttår. Det er helig å være motivert til fortsettelse!
Ha en fortreffelig påske folkens!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar