5.23.2013

Vi ønsker oss!

Høyest på Hannahs ønskeliste
Jeg har lenge gått og "siklet" på klær fra den danske designeren MarMar Copenhagen. Oj,oj, der er det mye fint!! Det er flere ting jeg gjerne skulle kjøpt, og høyest på lista står en av de fine pusle - shortsene til Hannah.

 
MAR MAR COPENHAGEN<br/>Pusle Shorts, Dotty  in the group BABY / BOTTOMS at Minor Avenue Pte Ltd (MASS131853r)
 
 
MAR MAR COPENHAGEN<br/>Pusle Shorts, Blue in the group BABY / BOTTOMS at Minor Avenue Pte Ltd (MASS131803r)
 
MAR MAR COPENHAGEN<br/>Pusle Shorts, Flower in the group BABY / BOTTOMS at Minor Avenue Pte Ltd (MASS131831r)
 
De er bare sååå fine! Jeg tror jeg kan innrømme at jeg er litt forelsket! Tilbake i Amsterdam handlet jeg en sennepsgul jakke til Hannah i merket Louie Louie. Denne går rett inn i høstens farger og blir en strålende kombinasjon med den rød prikkete shortsen.  
 
Norske nettbutikker som fører merket MarMar er ; Lille Ollebollenord Design, Armer og benSam & Sofie og Daisy and Me. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar