5.22.2013

Jakke fra William og Waldemar


Tornerose sov i hundre år

For en stund tilbake leste jeg om ei mamma som beskrev kvilen til babyen som  “å legge ungen sin til oppladning”. Jeg synes dette var så utrolig koselig sagt! Sovestunden er jo som å sette stikkontakten i en liten stund. Det var ei lita jente som trengte en blund her i går. Hun slukna nemlig med matbordet igjen. Jeg løftet henne opp, skiftet klær og fikk til og med fikk til og med tatt noen bilder av lille “SLEEPINGBEAUTY” uten at hun merket noe som helst!
Halvannen time sener satt hun oppreist i vogna og vinket til meg da jeg tittet ut. Hun var da klar som et egg for nye utfordringer!


Det er fort gjort å tenke tanken at sommertid ikke er sesong for ull klær! Her hos meg er sommertid høysesong for strikkeklær. Endelig kan de fine plaggene vises frem uten at det er store jakker og dresser over.

 
Jeg er heldig og har en del hjemmestrikket, men jeg får aldri nok. Hadde døgnet hatt flere timer skulle jeg ha strikket mer selv, til vanlig har jeg verken tid eller energi. Det er derfor bra at det finnes andre alternativer.  For dem som ikke kan strikke eller har noen som strikker for seg, fins det merker som for eksempel William og Waldemar.

 
 
Jakken Hannah har på seg er fra denne designeren og er kjøpt hos Min sommerfugl. Den er laget i utrolig god og myk alpakkaull fra Peru, og jeg falt veldig for det retroinspirerte designet. Det som er gøy med klærne i dette merke er at de virkelig ser hjemmestrikket ut! Cardiganjakken er perfekt til å ha i vognposen eller som ytterjakke på svale sommerkvelder. Å kjøpe ulljakke/genser i strikket kvalitet er en ekstra god investering i sommermånedene.  Du kjøper et plagg som du kan bruke hele året, samtidig som de i disse tider ofte er å få på salg!
 
Trykker du på linken under kan du se utvalget Min sommefugl har fra William og Waldemar.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar