6.19.2013

KIDSCASE




Det er mye som går oss hus forbi her i Nord. Jeg gikk lenge rundt og tenkte at det kun var i skandinavia de lagde fine barneklær. Men etter at jeg har begynt å titte i utenlandske butikker og blader, var det som en ny verden åpnet seg for min del. Vi går glipp av mye fint!

Titt og ofte finner jeg noe som jeg liker ekstra godt. Jeg tenkte derfor å vise frem noen av mine favoritter i ny og ne. Jeg er som dere vet glad i foto, og en fin presentasjon av klærne faller derfor godt i smak hos meg! Det er så stor forskjell fra merke til merke hvordan de presenterer seg! En fin presentasjon kan få ordinære klær til å se veldig spennende ut!

En av mine seneste oppdagelser er Kids Case. Dette er et merke som har opprinnelse i Nederland og Amsterdam. Hadde jeg vist om dem da jeg var der i april, ville jeg garantert ha besøkt butikkene som fører klærne. Jeg er heldig og fikk låne de fine bildene fra sommer kolleksjonen 2013. For noen fantastiske bilder! De må bare nytes!














 









  
 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar