6.20.2013

TIDLØSE MEMINI

 
Jeg kan være litt filosofisk til tider. Jeg tenker og grubler og tenker litt til. I dag er jeg fasinert over tiden. Noen ganger fly den av sted, andre ganger står den nesten stille.

I formiddag gikk tiden veldig sakte.  Det var litt rart siden vi hadde gjort som vi pleier. Spist frokost, tittet på TV, lekt og Hannah hadde til og med badet før vi tok turen ut. Opphavet i grubleriet kom da jeg trodde det var "kviletid" og tittet på klokken. Jeg ble overasket da den kun var 10.08 og ikke 11.15 som antatt. Ikke skjønte jeg hvorfor, skulle tro vi hadde glemt noe.
Etter mine tanker om tiden passer det utmerket å vise frem dette tidløse antrekket! Jeg kan ikke skjule min begeistring for MeMini barneklær. Noen favoritter har man jo! Hannah har på seg to godsaker fra lagersalget her forleden; Tio-rumper og Marley-cardigan.

Jeg har lenge ønsket med en slik Rumper, og var derfor glad da jeg fikk en i Hannahs størrelse. En rumper er like fin med strømpebukser under, som med knestrømper eller bare ben. Rumperen finnes også i en fin beige versjon. Denne var de tom for, men heldigvis kommer det en vinterutgaven i ull til høsten som er en “absolutt må ha” hos oss !
Tips fra meg! Det er mye fra MeMini sommer -13 på salg i nettbutikker for tiden!! Eks: Miinto, Epleskrinet barneklær og Lille Vanilje,





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar