7.08.2013

KLAR FOR SOMMER!


Det ble noen rolige dager her i bloggen! Jeg har valgt å prioritert noen av mine alt for mange prosjekter ved siden av å ha jobbehelg.

Det har gitt noen resultater og hekleteppe prosjektet er nå snart ferdig montert og mangler kun kanten rundt.

Ellers har jeg sittet endel foran symaskinen. Jeg har laget to topper og tre boomers til Hannah. Det er utrolig morsomt å lage klær til barna selv. Dette er noe jeg har store planer om å fortsette med!!
 
Jeg kjenner at jeg er veldig klar for litt sommer nå! Fra i morgen er det ferie i 4 uker! Det hadde derfor vert greit om varmegradene hadde startet å stige! Vi vil bruke litt sommerklær og vi vil lufte tærne i sandaler!


Hannah har på et av sommerens søte antrekk. Bubble fra Etsy, cardigan fra Laredoute, strømper fra Noa Noa og skoene fra arauto RAP.

 
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar