11.11.2013

Buksa med mange utrykk


Hannah er lita tutte som går fra smilende og blid, til svært så trassig på få sekund for tida. Den ikke alltid så sjarmerende trassalderen har vært her en stund nå! Jeg trøster meg med at det ikke er like lett å være liten og ikke bli forstått. Hun prøver så godt hun kan, og er heldigvis glad mesteparten av tiden.

Jeg har lenge vært tilhenger av Liberty print, som jeg oversettes til stoff med blomster print.
Jeg har vist kysa fra Poppy Rose tidligere, og denne gang tilføyer vi den utrolig søte buksedressen i samme mønster.

Denne finnes i to fargekombinasjoner, Betsy Ann (som vist under) og MistiValeria i gul og rødbergunder. Begge to og flere godsaker fra Poppy Rose er å få kjøpt hos Min Lille Skatt.

Jeg klarte ikke å la være å prøve buksen sammen med vår nydelige kåpen fra 50 tallet. Denne har også en tilhørende kyse, som jeg så gjerne viser frem ved en annen anledning! Under buksa er en av våre kragebluser, som vi ikke får nok av for tiden!



 

 

2 kommentarer:

  1. Hun er bare så fin <3 Er også meget forelsket i det print, men må vente til det bliver udsalg ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Litt sent svar Stinne. Har vært en hektisk uke her! Dere er så heldige i Danmark som får muligheter til så gode udsalgs priser! Hadde benyttet med av de om ikke tollgrensen var så lav! God weekend til deg og dine! Gleder meg til å se den nye trøyen du strikker!

      Slett