12.28.2013

Romjuls barna mine


Vi er tilbake etter en avslappende og fin julefeiring hos svigerforeldre. I år ble det ikke mange juleselskap, men desto mer kvalitetstid sammen.

Jeg har brukt mesteparten av fritiden til å strikke. Da både nye prosjekter, men også noen evighetsprosjekter så jeg så gjerne skulle vært ferdig med! Det hadde vært herlig å starte det nye året “med blanke ark” her også!

Grunnet dårlig vær og dårligere lys, har det blitt får bilder i løpet av julen.  Forhåpentlig får jeg gjort noe med dette i løpet av resten av romjulen og nyttårsdagen.

På seg har Hannah sitt fine vintage jule skjørt! Ulljakkefra FUB, hvite strømpebukser fra Cubus. Jonas har lyse bukser fra Zara. Skjorten er kjøpt på Cubus, men jeg har tatt meg den frihet å fjerne kragen!  Både skoene og Jonas sin jakke er fra LaCoquera.  Hatten er kjøpt i Etsy butikken kokokoshop som i øyeblikket er julelukket.






  Red nissen forbi mon tro.......


1 kommentar: