1.29.2014

På camping i leketelt fra Ferm living


Nå var det lenge siden det har vært noe til gutt her i bloggen. Sannheten er nok at jeg er litt uinspirert på den fronten og venter på sommeren og lysere tider. Jeg savner å kunne ta bilder utendørs!



En ting som er sikkert er at Jonas trenger flere strikkede plagg. Det blir fort til at det er den miste som får, siden det går raskest. Et av de prosjektene som står høyest på lista er ei rillejakke i dobbelt garn. Jeg elsker rillestrikk og får ikke nok av det.

På seg har Jonas favoritt jakken vår som jeg bruker svært så mye for tiden. Den er strikket etter oppskriften som du finner her  Et ganske hverdagslig antrekk med ulltrøye og kamelfargede bukser til. 

Jonas er på tur i leketeltet sitt. Jeg hadde lenge planer om å lage et selv, slik som flinke deas og mia har gjort og viser i bloggen sin her.

 Men det var den tiden. Det ble derfor en fin fin julegave!






2 kommentarer:

  1. Kjempe fin rillejakke! og så lekkert leketelt! hvordan er det festet sammen? er det hekter av noe slag? Vurderer sterkt å lage ett slikt selv til min tøffing på 9 år.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Jummy mummy. Leketeltet er festet sammen med noen plastdeler og hengsler på midten. Det går nok sikkert fint å skru et slikt sammen. :)

      Slett