5.15.2014

Sommer klær - kombi strikk

Det er ingen hemmelighet at min favoritt stil til barna er fine stoffer og strikkeklær. Strikkelista har en tendens til å vokse på tross av at arbeid ferdigstilles. Jeg har strikkedilla og da snakker man om virkelig dilla!

Dumt er det når jeg vet at kvelden vil gå til forberedelser til17 mai, og at tiden med pinnene atter en kveld blir kort. 

Jeg minner om giveaway i innlegget her. Gi det et Besøk og legg en link til ditt favoritt plagg hos Min lille skatt. Kanskje er det noen av de plaggene du ser under!! 

En av dere vinner et gavekort i verdi av 600 kr.

På bilde 1 ser du det nydelige tyll skjørtet fraMemini. Bilde 2.favoritt shorts fra Poppy rose, denne er vel så fin i grå. Bilde 3. Den fantastiske kysa fra Poppy rose. Bilde 4. Bloomer fra Marmar, det finnes også en fin romper i samme stoff. Bilde 5. Toppen fra Poppy rose i fine Kaylie sunshine, den finnes også i stoffet Deliah cavendish som i lua. Bilde 6. Mykeste buksedrakt i lys Leo fra Marmar. Bilde 7. Enda et bilde av bloomeren fraMarmar. Bilde 8. Ei blid jente i body fra Marmar









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar