7.22.2014

Sommerens favoritt plagg

For en Sommer! 

Hadde noen fortalt meg i april at vi knapt ville se regent de neste tre månedene, da hadde jeg tatt i en god latter. For hvem hadde nå trodd at det skulle bli så bra som i år!

Jeg sitter her på godplassen min atter en gang, og nyter den deilige sommerkvelden. Med et strikketøy på hver side og pcen på fanget vil jeg ikke bli arbeidsledig denne dagen heller.

Et av mine favorittplagg denne sommeren er Hannahs pocket playsuit fra Ministrikk. Denne er allerede godt brukt, men supre lille lerke holder formen godt. Hannah har på seg gul vintage hatt, bluse kjøpt på Etsy og blondesokker fra Zara. De hvite skoene fra Little Marry kan kjøpes på salg her.

Jonas har på seg favoritt skjorta fra Memini og sammen med gul shorts(også fra Memini) og blårutet skjerf ble han og lillesøster en perfekt match.


Håper dere nyter sommeren like mye som oss!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar