4.04.2013

Leken i rosa pastell

Dagen startet så søtt i dag!




Hannah som våknet i halv sju tiden, låg å prate med seg selv, mens jeg låg å slummret på puta.  Hun pleier å ligge litt før vi henter henne. Jeg våknet av et lite "hei", tittet litt omtåket opp, såg ingen og lukket øynene igjen! Like etterpå hørte jeg pappaen i huset utbryte, "neimen, sitter du her"!
Det var Jonas som var på besøk hos lillesøster. Han hadde klatret opp i senga hennes og de var så skjønne der de satt i selskap av hverandre. Et lite fint lite øyeblikk! "Hei" hadde jeg hadde hørt gjennom babycallen som står på nattbodet.

 




På seg har Hannah den nydelige Shelly cardiganen fra MeMini. Denne har vært en av vinterens absolutte favoritter.  Et godt tips nå i vår er dus rosa og beige sammen!
Det er en fantastisk kombinasjon!
 
 
 
 
 

Jeg har fjernet duskene fra jakken. Disse var utrolig søte, men lite pappa-vennlige. Det ble uhell da jenta skulle løftes opp av stolen sin. Dusken hang igjen og snora ble revet av. Mor måtte frem med nål og trå. Etter flere nesten andregangs ullykker, fant jeg ut at det var sikrest å ta dem vekk!
Den har siden hold seg fin, og
vi skal bruke den langt utover våren!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar