4.05.2013

Sunshine eyes

 
 
Fredagen er pappaperm her i huset.
Da styrer pappa hjemme, mens jeg er på jobb! Flinkingen min har full kontroll og jeg kommer alltid hjem til en spennende middagsrett!
 Gode og mette dro vi ut for å nyte ettermiddagssolen.
 

 

Turen gikk til skogs hvor det ble høy aktivitet da vi pluttselig skulle på skattejakt! Skatte var ikke mer en en kloss som var gravd ned sist far og sønn var samme plass. Det skal alikevel ikke mer til for å lage store gleder! På veg mot skatten benyttet jeg anledningen til å knipse noe fine biler av en liten snupp
i hennes vårjakke fra Mini a Ture.


 
 
Jammen meg kom vi ikke over en liten hytte langt der inne i skogen. Hannah likte den veldig godt og flyttet på kongler til den store gullmedalje. Noen måtte hun selvfølgelig smake på og! Uff, de skal nå pytte alt i munnen.
Må passe på med argusøyne! Under dressen hadde hun godt med ull siden jakken ikke er så varm. Jeg kjøpte den i fjor fra nettbutikken Høstbarn. Da med tanke på at det kunne være greit å ha en vindjakke over ulldressen bestemor hadde strikka.   
 
 
Her er Hannah 7 mnd og jakken er alt for stor! Se hvor mye hun har vokst!
 
 
 
 
 Nå i vår, når jenta er oppe og springer er jakka tipp topp fantastisk!
 
Ingen er i tvil om at vi
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar