5.09.2013

17 mai kjolen


Jenta skal også være finkledd!
Hannah skal pyntes til 17 mai hun også! Det er flust av fine kjoler der ute. Det gjelder bare å finne stilen du vil kjøre!
Jeg har hele tiden sagt; “ når hun blir litt større skal jeg bruke mere kjole på henne.” Erfaringen er at de blir liggende i skapet mer enn de blir brukt! Det blir derfor en utfordring når en skal pynte opp, det blir ikke så mange kjoler å velge mellom! Jeg burde bruke kjolen i innlegget "Finklær". Den får heller være reserve i veska om hun skulle søle seg ut! .
17 mai er en dag hvor jeg jeg ser muligheten til å pynte litt ekstra! Jeg kan da kan kle henne opp hvit filmstjerne stil fra 60 tallet.Det vil passe perfekt til Jonas`s buksesler, tversover og hatt!
Jeg kom over denne skjønnheten av en kjolen
Pinterest.
Den er orginalt "pinned" via La petite Magazine.
En vikelig Marilyn Monroe kjole til jente!
For en drøm det hadde vært å kle
 snuppa i den!
Kjolen er ikke lenger i salg, så det får bli med drømmen. Det samme gjelder den nydelige blonekjolen fra Zara under. Denne er også tom på lager. Godsakene forsvinner fort, og når jeg ikke handler kjoler så ofte, er de beste utsolgt!
Jeg legger ved litt inspirasjon! Jeg har lagt vekt på litt rimligere alternativer! Disse er langt fra drømmekjolene, med rett tilbehør er det flere som kan bli veldig bra!

Hvit kjole Next, glittrende cardigan next, kjole Zara, Jakke Pompdeluxhvit kjole Next, cardigan Next.


For den som liker farger





Hvilken tror du jeg velger...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar