6.14.2013

Dukkelise

Disse dukkene, såkalt Rug dolls/soft dolls er å se over alt på nettet. De er det nye "store" innen barneinteriør til jente! Jeg er helt betatt og synes de er supersøte! Det eneste dumme er at dukkene har en pris som ikke passer lommeboka mi. Jeg ble derfor så glad da jeg fant noen “halvfabrikat” av dukkene i en Etsy butikk. Tanken min er å lage ansikt og antrekk til en eller to. Jeg elsker jo å kle opp, så hvorfor ikke designe dukkekjolen!

Tenk å ha et par slike sittende på Hannahs rom. Jeg har jo et evigvarende prosjekt der, og nå er det snart på tide at jeg begynner å gjøre noe med det!
 








Vil du se mere av disse dukkene kan du finne litt her:

-Dukkene fra de to øverste bildene er fra den fine nettbutikken Sweet William
-De tredje bilde er fra Etsy butikken Les petites mains
-Halvfabrikatet kan en kjøpe hos Katiesdolls

Ellers er kan en også dukken utstilt sammen med fine antrekk i den butikken Flora and Henri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar