6.15.2013

SØTNOS ANTREKKET!

Lørdagen er enda ung, og jeg har allerede vært på tur to ganger. I dag var det min tur til å stå opp tidelig opp. Når jeg staks skal avgårde på senvakt, har jeg derfor en god følelse av å ha fått noe ut av dagen sammen med ungene. Det er godt å kunne gå med god samvittighet.

Bildene av Hannah er tatt tidligere i uken. Det er ikke alltid like enkelt å få blikk kontakt når jeg knippser. Bildene kan være gode for det, hvis en ser muligheten i dem. Et tips er å sette dem sammen i en serie, lek litt med utsnitt eller farger.


 

 








 
 
  
På seg har Hannah det grønne tyllskjørtet fra Pompdelux.
Stoffet i tyllskjørt har fin tekstur som gjør seg godt på fotografier! Den søte blomstertoppen fra Lindex har vi fått av bestemor. Over toppen har hun en fin lilla jakke strikket i fjor. Den er egentlig litt liten, men siden det er sommer bretter jeg ermene opp og utnytter den litt til!

Tips til dere som er glad i Pompdelux klær! Det er nå 40% i nettbutikken!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar