6.17.2013

MONDAY BLUES

Bare en vakt igjen nå, så er jeg ferdig med jobb -maratonet for denne gang. Jeg blir ganske tom i toppetasjen etter en langhelg med jobb. Disse helgene og kveldsvaktene har sin pris. I dag går jeg glipp av sommeravslutning i barnehagen til Jonas.
Jeg drømmer om en dag jobb!
 
Jeg var heldig og ble invitert til lagersalg av MeMini og Kristine Vikse forrige uke. Det ble mye fint med hjem, deriblant den fine sommerbuksa som Jonas har på seg under. En tynn fin bukse kommer godt med for det er ikke mange shortsdager her vest! Vi mangler den store sommertemperaturen, og jeg må derfor kle barna godt når vi skal ut! Selv tre lag med tøy, t-skjorte, genser og cardigan, var ikke nok da vi var ute å lekte lørdag formiddag. Jakken måtte på til slutt! Heldigvis har vi en fin Mini a Ture jakke, uten løvetanns flekker. De gikk bort etter at jeg dynket flekkene med Vanish spray og lot det ligge natten over. Morgenen etter vasket jeg jakken på 30 grader, og fikk et gullende rent resultat ut
 
Antrekket til Jonas består av pannebånd fra Kivat, cardigan fra Hema, genser fra Armor Lux , sjal fra ebay, MeMini Henki pant og hvite basket sko.
 
 









 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar