7.30.2013

SØT SOMMERLUE


Ingenting er søtere enn disse litt "gammeldagse" kysene til jenter. Da jeg kom over denne søte kysen i en Etsy butikk, ble jeg nødt å bestille den. En utrolig behagelig og lett sommerlue, som gir litt skygge i ansiktet og kan skjerme ørene for vind (et evig problem her vi bor).

Vind var ikke problemet da vi var i Oslo. Men med Hannahs krøllete og enda litt tynne hår, er det greit å ha på ei lue som beskytter toppen fra solen.

Vi bodde sentralt, og en av dagene ble det ble derfor en morgentur i området rundt Akershus festning. Siden morgenen er litt kjøligere benyttet jeg anledningen til luftet petit Louie jakken vår. Den tok seg strålende ut sammen med den hvite MeMini romperen. Med knestrømper og kyse ble det et nusselig solskinnsantrekk!

Okergul eller sennepsgul, er jo en av høstens store farger! Jeg er veldig glad i denne fargen og gleder meg til å få flere plagg i den. Den er superfin sammen med sort, grå, khaki, armygrønn, hvit og beige. Det er bare til å begynne å matche!

Her på hjemmebanen er det hektisk om dagen. I går pakket jeg ut etter turen og satte på hele 7 maskiner med klesvask. To små skal underholdes og aktiviseres, ja det blir nok å henge fingrene i!


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar