8.04.2013

MeMini AW 13/14


Dere som har fulgt bloggen min en stund vet at jeg er ekstra glad i MeMini barneklær. Hovedgrunnen til det er nok at MeMini var mitt første møte med designede barneklær. Jeg husker jeg gikk inn til MeMini forhandleren i Haugesund og ble helt betatt av klærne. Dette var en helt ny verden og jeg var helt forelsket i den.

Memini har nå oppdatert internettsidene sine og du kan inn å se de fine høstnyhetene som snart er i butikkene. Jeg synes denne kolleksjonen er veldig bra, og jeg har mange plagg på ønskelista. Det kommer et innlegg med mine favoritter i morgen.

Vi var så heldige å få være med på MeMinis fotoshoot til høst 13/14 katalogen. Her kan du se en liten søt Hannah noen dager før hun ble 1 år. Bildene er tatt av Kristine Vikse.



 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar