9.25.2013

Årets bukse til gutt!


En liten status fra en travel hverdag her hos oss! Jeg har hatt noen tøffe dager på jobb, hvor jeg på mange måter jobber for to for tiden. Jeg er derfor passe tom når jeg kommer hjem. Heldigvis har jeg snart noen å dele oppgavene med. I tillegg er Jonas syk og har vært hjemme hele uka. Stakkaren har feber og hoster, og det vil ikke helt slippe taket.

På tross av dette er han gjerne med på noen bilder i nye klær. Verdens tøffeste syke pirat spør du meg! Det er typisk Jonas, han ser sjeldent særlig syk ut!

Alle snakker om buksene fra Gro Companys. Denne brune cordbuksa er super myk og mer perfekt vinterbukse finnes ikke. Det er ikke tvil om hva som er årets bukse! Jeg liker alt med den, stilen, fargen, lommene og kvaliteten.Når det gjelder størrelse så synes jeg at bukene til Gro er litt korte. Jonas som pleier å være en klar 104, kunne fint hatt 116! Buksa har jeg kjøpt hos Min Lille Skatt. Hun venter for tiden på en ny levering fra Gro company, så ikke fortvil om det er få på lager.
T-skjorten er kjøpt på salg for en stund siden og er i meket Molo. Den fine Strikkejakken og hatten kjøpte jeg på Uni iStockholm. Jakken er av merket As We Grow og er i 100 % alpakka. Hatten virker å være en Uni spesialutgave som er produsert av CTH mini. Denne var på salg til 50 kr, altså et kupp!

 



 

 



2 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder og buksen var kjempefin på Jonas!
    Vi har fått inn supplering på GRO i dag og har igjen fått denne superkule buksen på lager =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Min Lille Skatt.
      Så bra at dere har fått påfyll ! En bør være rask skal en sikkre seg buksa i rett størrelse! :)

      Slett