9.10.2013

Mine FUB favoritter


FUB er et merke jeg liker bedre og bedre! Vinterens kolleksjon setter ikke akkurat en stopper for det! Her kryr det av må ha og vil ha for min del! Det er så mange fine overdeler at det blir vanskelig å velge! Jeg kunne kjøpt mange, hadde det ikke vært for at prisen er så høy.

Min erfaring med FUB er veldig god passform og kvalitet! Designet er enkelt og derfor passer plaggene til det meste. Kjøper  du en overdel i ull, kan minsten bruke den vinteren igjennom, for så senere på kjølige vår og sommerdager. Ulloverdeler varer hele året og er derfor en god investering!

Til Hannah: Jeg elsker de søte ullskjørtene til jente. Jeg har allerede ett rødt (kjøpt på salg) og er veldig fornøyd med det. Det passer til alle anledninger og det turkise under står derfor høyt på lista! Det samme gjør den beige jakken.

Til Jonas: Vi må vi ha en eller flere stripete gensere! Den under finnes også i en off white variant med brune og turkise striper. Helt Perfekt! Den beige jakken er en stor favoritt!

Vintervarene er ikke i butikkene enda, men dukker nok snart opp!
Du får kjøpt FUB hos f.eks: Guttelus, Armer og ben, Daisy and me, Nord -design og Sam & Sofie


 


 
Noen av mine favoritter:

 

 

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar